top of page
  • Writer's pictureSandra

Škrabane ramenke

Naslov je čisto prekmurski, ker jim tako mi rečemo in tako so jih rekle naše babice. Sem pa prepričana, da vsi veste za kaj se gre. To so pirhi s katerih poškrabaš barvo in s tem "narišeš" raznorazne oblike nanje. Baje je moja prababica obvladala to tehniko. Vsaj po pripovedovanju moje babice. Žal je prababica prej umrla, kot bi me lahko naučila kako se temu streže. Sem pa zgleda da nekaj podedovala po njej. Odločila sem se, da se bom sama preizkusila v tem. Mogoče mi pa uspe. In res, sama sem se naučila in poškrabala obarvana jajčka s čebulnimi lupinami. Ideje za vzorce sem si ali kar izmislila ali pa malo pobrskala po Pinterestu, da res niso vse čisto iste. In tako več ne delam drugačnih ramenk ali pirhov. Stare tehnike so še v edno zelo uporabne in z njihovo izvedbo nastanejo prekrasni izdelki.



41 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page