top of page
  • Writer's pictureSandra

Pustno rajanje

Obožujem pust! Vsako leto komaj čakam in se že mesece prej pripravljam nanj. Odločitev o maski seveda prepuščam sinu, s katerim se zadnja leta uskladiva s pustnimi maskami. Ko je odločitev o maski dokončna se pa začne moje ustvarjanje.


Ponavadi nisem identično zamaskirana kot moj sin, sem pa v kontekstu njegove pustne maske. Ko je bil on gasilec, sem bila jaz ogenj, ko je bil on Spiderman, sem bila jaz pajčevina. Letos je pa malo drugače. Odločil se je da bo vojak. Ker pa jaz nisem vedela kaj bi lahko bila zraven, sem se odločila, da bom tudi jaz vojakinja, ampak dobi on nadgradnjo svojega kostuma. Ker šivati (še) ne znam, kostum kupim, dodatke pa naredim sama. In tako sem izdelala vojaški helikopter za mojega vojaka - iz kartonaste škatle in nekaj dodatki. Ne boste verjeli kako je bil sin navdušen, ko je bil končan.


Kar hočem povedati je, da sami lahko naredimo veliko stvari, ki popestrijo naš kostum in ne zapravimo veliko denarja za celoten izgled. Nekaj časa še imate, da se pripravite na pust kot je treba, pa brez skrbi, vsi smo marsičesa sposobni, le potruditi se je treba.



21 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page