top of page
  • Writer's pictureSandra

Pust 2019

Spet je leto naokrog in pustni čas. Čas da si s sinom pripraviva, uskladiva in urediva najina kostuma. Trenutno obožuje svojega mucka z imenom Pipo. In seveda se je odločil, da bo za pusta tudi on mucek. Ker je Pipo oranžno bele barve, bo seveda tudi moj sin takšen. Že novembra sem šla na lov za blagom, ki bo vsaj približno takšne barve kot Pipo. Ker pa se jaz vedno uskladim z njim sem se po dolgem razmišljanju odločila, da bom jaz konzerva mačje hrane. Izdelala sem konzervo in njen pokrov. Na pomoč so mi pa priskočili tudi pri Whiskasu, ker so mi posredovali plakat, katerega je bilo potrebno le sprintati. In na koncu sta za pusta naokrog hodila mucek Pipo s svojo konzervo Whiskasa.





29 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page