top of page
  • Writer's pictureSandra

Ledeni venček

Ni ravno minus zunaj, pa vseeno lahko naredimo zamrznjeni venček - v zamrzovalni skrinji. In ga postavimo v zasneženo pokrajino za dekoracijo.

Jaz sem ga naredila tako, da sem v pekač za kolače naložila različne plodove, storže, smrekove veje, pa še kaj bi se mogoče našlo in vse zalila z vodo. Vse skupaj sem obtežila z velikimi kamni, ker vse v vodi plava in ne bi bilo tako lepo vidno. Na koncu pa pekač postaviš v zamrzovalno skrinjo in počakaš da zmrzne.


Malo sem pozabila nanj, tako da je bil moj venček v zamrzovalni skrinji kar dober teden dni. Je pa zadosti en dan, da lepo zamrzne. Da dobimo venček iz pekača pa je fajn, da ga po zunanji strani polijemo z vročo vodo, da se malo odpusti.

22 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page