top of page
  • Writer's pictureSandra

Skandinavski stil venčkov

Že nekaj časa sem razmišljala, da bi delila moje ustvarjalne ideje in izdelke kako drugače kot le na facebooku in instagramu. Je kar nekaj časa trajalo, da sem se opogumila in se odločila, da bom tukaj zapisovala svoje misli o ustvarjanju, pokazala bom svoje izdelke in vmes tudi dodala postopke izdelave določenih izdelkov, ki si jih boste kasneje lahko izdelali tudi sami.


Bom s prvo objavo začela s trenutno mojim največjim navdušenjem. Zadnje čase sem povsem navdušena nad skandinavskim stilom dekoracije. Kar koli v njihovem stilu mi je prekrasno, ker je vse tako preprosto. Nič ne komplicirajo, vse naredijo na zelo enostaven način. Čeprav sem zase že večkrat slišala, da enostavne stvari preveč zakompliciram, še vedno obožujem preprostost.


Seveda, sem morala tudi jaz narediti nekaj v tem stilu, da popestrim svoje ustvarjanje in predsobo v kateri je obešen. Ker sem dodala tudi evkaliptusove liste ta venček tudi prekrasno diši in, ko vstopiš v hišo takoj zavohaš nekaj svežega in drugačnega. Prekrasno!



48 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page